Ο Κεφαλονίτης Μάκης Σεριάτος ήταν ένας από τους πιο προβεβλημένους και παντοδύναμους διαφημιστές, ωστόσο, η κρίση τον επηρέασε σε μέγιστο βαθμό. Ο χαρακτηρισμός «εθνικός διαφημιστής» τον στιγμάτισε, όπως βέβαια και το μότο του «Nothing Impossible…» ή «Τίποτα δεν είναι απίθανο».
Ο ιδιοκτήτης του ομίλου Ashley & Holmes πέρασε σοβαρά οικονομικά και όχι μόνο, προβλήματα και μετακόμισε στο Κατάρ. Ο Μάκης Σεριάτος, λοιπόν, αναφέρθηκε στην πανδημία και έδωσε 11 συμβουλές για να ξεπεραστεί όσο πιο γρήγορα γίνεται από τις τουριστικές επιχειρήσεις.

Αυτά είναι τα 11 βήματα
1. Ζούμε στην εποχή του online. Αναζητήστε τρόπους να συνεχίσετε να παρέχετε τις υπηρεσίες σας στο νέο περιβάλλον με νέους τρόπους. Ενημερώστε για αυτό.
2. Βοηθήστε τους συνεργάτες σας να επικοινωνήσουν με τους πελάτες σας στο νέο περιβάλλον
3. Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία για να δώσετε ιδέες που θα διασκεδάσουν τους πελάτες σας στην περίοδο του περιορισμού.
4. Ενεργοποιηθείτε στα θέματα κοινωνικής υπευθυνότητας.
5. Δημιουργήστε επικοινωνίες αισιόδοξες που να ταιριάζουν στην κατάσταση που ζουν οι πελάτες σας.
6. Μην περιμένετε να περάσει η κρίση. Διατηρήστε το δημιουργικό πνεύμα ζωντανό με τους συνεργάτες σας. Μπορεί να δημιουργήσετε λόγω της κρίσης νέα προϊόντα ή υπηρεσίες μέσα από ιδέες της απομόνωσης
7. Ξανασχεδιάστε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας για να είστε έτοιμοι μετά.
8. Σκεφτείτε πως για μεγάλο χρονικό διάστημα τίποτα δεν θα είναι ίδιο και προετοιμαστείτε αναζητώντας νέες ευκαιρίες και τροποποιείστε τις παλιές.
9. Κρατήστε ζωντανή την επικοινωνία με τους πελάτες σας. Είναι το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο σας. Δείξτε τους πως είστε διαρκώς δίπλα τους.
10. Δημιουργήστε το πλάνο της επόμενης μέρας, χρησιμοποιώντας στοιχεία για τις αλλαγές συμπεριφοράς που υπάρχουν άφθονα στο διαδίκτυο.
11. Να είστε έτοιμοι για το μετά. Αυτό που ζούμε είναι παρόμοιο με την περίοδο που προετοιμάζουμε το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας.