Π. Παπαδάτος: Το πολύ κακό σποτ που «πληγώνει» την Ελλάδα

Spread the love

Ποια σχέση μπορεί να έχει το ελληνικό καλοκαίρι με γαλλική διαφήμιση αντιηλιακών; Το μήνυμα που στέλνουν τα δύο διαφημιστικά σποτάκια προς τους επισκέπτες των παραλιών. Στη μεν περίπτωση της Ελλάδας το μήνυμα για το restart του τουρισμού είναι «Greek Summer is a state of mind», δηλαδή το ελληνικό καλοκαίρι είναι πνευματική κατάσταση και στη δε δεύτερη το κεντρικό μήνυμα είναι «Summer is a state of mind»…

Ο Παύλος Παπαδάτος απέστειλε έγγραφο στον υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, χαρακτηρίζοντας το σποτ ως «κακό που πληγώνει την Ελλάδα» και αναρωτιέται: «Τις υπόλοιπες λοιπόν εποχές του χρόνου δεν θέλουμε τουρίστες; Μήπως τελικά αντί state of mind έχουμε Wave in the mind;»

ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ,

Έτυχε να δω το διαφημιστικό σποτ που εκπονήσατε για την διεθνή τουριστική προβολή της χώρας μας και σκέφτηκα να σας γράψω αυτή την επιστολή. Κύριε υπουργέ, συνήθως, ένα διαφημιστικό σποτ αποτελεί το βασικό όχημα επίτευξης των επικοινωνιακών στόχων μιας καμπάνιας Τα βασικά στοιχεία του σποτ είναι: O ήχος, το κείμενο-λόγια και η εικόνα. Όσο πιο απλά είναι τα λόγια τόσο πιο κατανοητά. Οι αμπελοσοφίες είναι για αμπελοφιλόσοφους και όχι για τουρίστες. Η εικόνα πρέπει να παραπέμπει άμεσα στο «προϊόν» και φυσικά να είναι ελκυστική ώστε να είναι αποτελεσματική.

Γιατί «σκοτώνετε» τη χώρα μας;

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι δεν ακούτε ή δεν διαβάζετε το κείμενο του σποτ του ΕΟΤ και βλέπετε μόνο την εικόνα. Αυτή η μοναδική στατική εικόνα με την γκρίζα καταθλιπτική παραλία και μία θάλασσα σε γρινιόλα, θυμίζει έστω και στον πλέον καλοπροαίρετο Ελλάδα ή κάποια παραλία της Βόρειας θάλασσας; Θα υπάρξει άνθρωπος επί γης που θα παρακινηθεί από αυτή την παραλία να έλθει στην Ελλάδα; Αυτό το χρώμα έχουν τα ελληνικά μας νησιά και οι θάλασσές μαs; Γιατί «σκοτώνετε» τη χώρα μας;

Σχετικά με την καταθλιπτική μελαγχολική μουσική επένδυση του σποτ: Αν την επιλέξατε ως ένδειξη πένθους για τα θύματα του Κορωνοϊού πετύχατε διάνα! Τελικά κύριε υπουργέ έπρεπε να δούμε αυτό το σποτάκι για να μάθουμε ότι: Οι τουρίστες δεν έρχονται στην χώρα μας για τον ήλιο μας, για τις θάλασσες μας, τα νησιά μας, την φιλοξενία μας, τον πολιτισμό, τους θεούς μας, την κουλτούρα μας, το ξεφάντωμα, για να ξεχάσουν, να αγαπήσουν ξανά, για ένα φρέσκο ξεκίνημα, αλλά έρχονται για να βρεθούν με ανθρώπους που αγαπούν λες και έρχονται για φίλους και συγγενείς!

Μήπως τελικά αντί state of mind έχουμε Wave in the mind;

Και καταλήξατε να αντιγράψετε το σλόγκαν της Lancaster ότι η Ελλάδα είναι: State of mind λέγοντας μάλιστα ότι την Ελλάδα αξίζει να την επισκεφτεί κάποιος μόνο το καλοκαίρι! Τις υπόλοιπες λοιπόν εποχές του χρόνου δεν θέλουμε τουρίστες; Μήπως τελικά αντί state of mind έχουμε Wave in the mind;

Σημείωση: Αν δείτε κάποιες παλιές καμπάνιες του ΕΟΤ όπως “Greece Chosen by the Gods” και “Greece an never ending story” ίσως σας πείσουν να σταματήσετε άμεσα την προβολή αυτού του κακού. Πολύ κακού σποτ που πληγώνει την χώρα μας. Αν δεν το κάνετε, εσείς σίγουρα δεν χάνετε τίποτε. Ως γνωστό τα λάθη των πολιτικών, χρόνια τώρα τα πληρώνει η χώρα μας. (Φέτος, και μάλιστα μέσα στο καλοκαίρι δεν χρειάζεται να κάνει ο ΕΟΤ καμία διαφήμιση).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *